Bc. Petr Štefáček

Bachelor's thesis

Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia

Electronic Commerce as a Source of New Customer Portfolio
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat přínosy implementace elektronického obchodu ve vazbě na nové zákaznické segmenty. V teoretické části bude charakterizováno elektronické obchodování, specifika tvorby marketingového mixu pro on-line obchod. V analytické části práce budou na reálné případové studii představeny možnosti práce s novým zákaznickým portfoliem prostřednictvím dostupných elektronických …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyse benefits of implementing an e-commerce in relation to new customer segments. In the theoretical part there will be described e-commerce, specifics of creation of a marketing mix for an on-line commerce. In the analytical part, possibilities of working with a new customer portfolio though available electronic channels will be described on a real case study …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Barbara Chromiaková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting