Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia – Bc. Petr Štefáček
Bc. Petr Štefáček
Bakalářská práce
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Electronic Commerce as a Source of New Customer Portfolio
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat přínosy implementace elektronického obchodu ve vazbě na nové zákaznické segmenty. V teoretické části bude charakterizováno elektronické obchodování, specifika tvorby marketingového mixu pro on-line obchod. V analytické části práce budou na reálné případové studii představeny možnosti práce s novým zákaznickým portfoliem prostřednictvím dostupných elektronických …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyse benefits of implementing an e-commerce in relation to new customer segments. In the theoretical part there will be described e-commerce, specifics of creation of a marketing mix for an on-line commerce. In the analytical part, possibilities of working with a new customer portfolio though available electronic channels will be described on a real case study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vl42n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Barbara Chromiaková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina