Role emoční regulace v seberegulovaném učení u vysokoškolských studentů – Bc. Eva Kratochvílová
Bc. Eva Kratochvílová
Bakalářská práce
Role emoční regulace v seberegulovaném učení u vysokoškolských studentů
The role of emotion regulation in self-regulated learning in college students
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu seberegulovaného učení v souvislosti s emoční regulací. Teoretická část práce se zaměřuje na definici pojmu seberegulované učení, jeho modely, funkci a různá pojetí v průběhu času. Diskutovány jsou i individuální a kulturní rozdíly. Další část se zabývá vlivem seberegulovaného učení na školní úspěchy, a zahrnuje srovnání sebekontroly s inteligencí. Poslední teoretická …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the topic of self-regulated learning in the context of emotion regulation. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of the concept of self-regulated learning, its models, its function, and different conceptions over time. Individual and cultural differences are also discussed. The next section examines the impact of self-regulated learning on school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ldaat/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Karolína Malíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Perception of periodical temperature cycles regulating the circadian clock in larvae of \kur{Drosophila melanogaster}
Jakub OPELKA -
Regulace emocí dětí a dospívajících v institucionální péči
Kateřina Tomšejová -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Kariérová adaptabilita a autoregulované učení studentů kombinované formy studia
Pavel Nehéz -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Vztah emoční regulace a problematického hraní u queer hráčů videoher
Ondřej Musil -
Emoční regulace úzkosti mladých dospělých v kontextu sebedeterminační teorie
Terezie Jakubcová