Bc. Eva Kratochvílová

Bakalářská práce

Role emoční regulace v seberegulovaném učení u vysokoškolských studentů

The role of emotion regulation in self-regulated learning in college students
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu seberegulovaného učení v souvislosti s emoční regulací. Teoretická část práce se zaměřuje na definici pojmu seberegulované učení, jeho modely, funkci a různá pojetí v průběhu času. Diskutovány jsou i individuální a kulturní rozdíly. Další část se zabývá vlivem seberegulovaného učení na školní úspěchy, a zahrnuje srovnání sebekontroly s inteligencí. Poslední teoretická …více
Abstract:
The bachelor thesis is devoted to the topic of self-regulated learning in the context of emotion regulation. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of the concept of self-regulated learning, its models, its function, and different conceptions over time. Individual and cultural differences are also discussed. The next section examines the impact of self-regulated learning on school …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Karolína Malíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta