Hodnocení jazykových dovedností dětí se sluchovým postižením – Bc. Michaela Bušová
Bc. Michaela Bušová
Bakalářská práce
Hodnocení jazykových dovedností dětí se sluchovým postižením
Language skills assessment of children with hearing impairment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením jazykových dovedností u dětí se sluchovým postižením. Práce je rozdělena na tři teoretické kapitoly a jednu praktickou, která obsahuje výzkumnou část. V rámci teoretické části bylo vycházeno především ze zdrojů odborné literatury, praktická část byla zaměřena na představení Škály pro posouzení sluchového vnímání u kojenců a batolat IT-MAIS pracovníkům speciálně …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the language skills assesment of children with hearing impairment. The thesis is consist of 3 theoretical parts and one practical part, which includes the research. For the theoretical parts were used specialized sources, practical part is focused on introducion The Infant-Toddler Meaningful Auditory Integration Scale IT-MAIS to the specialists in the special education …víceKlíčová slova
Jazykové dovednosti vývoj řeči sluchové postižení IT MAIS speciálně pedagogické centrum sluchová percepce hodnocení komunikačních dovedností language skills development of language center of special education auditory perception assesment of communication skills hearing impairment logopedická diagnostika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hpk9t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační dovednosti sester - scoping review
Markéta Walterová -
Metody výuky rozvíjející komunikační dovednosti ve vybrané edukační realitě na středních školách
Hana PÁLKOVÁ -
Komunikační dovednosti u dětí ve věku od dvou do čtyř let
Kateřina Odehnalová -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Lenka Vejskrabová -
Komunikační dovednosti a mediální gramotnost studentů sociální pedagogiky
Tomáš ČURDA -
Comparative Research on Special Education Degree Plans Between Czech Republic and Mainland China
Shangwei LI -
Diagnostika a preventivní rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku
Tereza MORAVCOVÁ -
Diagnostika a rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku
Šárka Špíšková