Patrik Repoň
Master's thesis
CSR aktivity spoločnosti Makro Cash & Carry ČR
CSR aktivity spoločnosti Makro Cash & Carry ČR
Abstract:
Diplomová práce se soustřeďuje na CSR aktivity společnosti Makro Cash & Carry ČR. Cílem práce je představit CSR aktivity společnosti v České republice, jejich porovnání s konkurencí a na základě výsledků kvantitativního výzkumu dát společnosti doporučení na zlepšení těchto aktivit. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola se věnuje historii a charakteristice společenské odpovědnosti firmy …moreAbstract:
The thesis focuses on CSR activities of Makro Cash & Carry ČR. The aim of the thesis is to present CSR activities of the company in the Czech Republic and to compare them with competitors as well as to give recommendations for improvement of these activities based on the results of quantitative research .The thesis is divided into six chapters. The first chapter is devoted to the history and characteristics …moreAbstract:
Diplomová práca sa sústreďuje na CSR aktivity spoločnosti Makro Cash & Carry ČR. Cieľom práce je predstaviť CSR aktivity spoločnosti v Českej republike, ich porovnanie s konkurenciou a na základe výsledkov kvantitatívneho výskumu dať spoločnosti odporúčania na zlepšenie týchto aktivít. Práca je rozdelená do šiestich kapitol. Prvá kapitola sa venuje histórií a charakteristike spoločenskej zodpovednosti …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78745
Thesis defence
- Date of defence: 8. 1. 2020
- Supervisor: Kamila Matysová
- Reader: Vladimíra Khelerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78745
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia