Peter Person
Bakalářská práce
Facebook Marketing
Facebook Marketing of a Given Company
Abstract:
The subject of this thesis is the theoretical knowledge of Facebook marketing and its application on a researched company. The theoretical part is focused on marketing in general and then, online marketing is explained more thoroughly. Afterwards, the thesis presents Facebook, the possibili-ties of using it for a creation of a marketing campaign and ends with an explanation of analytical tools commonly …víceAbstract:
Predmetom tejto práce sú teoretické znalosti Facebook marketingu a jeho následná aplikácia na skúmaný podnik. Teoretická časť je zameraná na marketing ako celok a následne konkrétne popi-suje online marketing. Ďalej sa práca zaoberá Facebookom, možnosťami jeho využitia pre tvorbu marketingovej kampane a následne popisom analytických nástrojov Facebook marketingovej kampane. V praktickej časti je prevedená …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u0to5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Taim Alachkar -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Facebook Marketing
Peter Mikuš -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva