Bc. Nela Vaculčíková

Master's thesis

Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů

Factors Influencing the Consumer Decision-Making Process during a Purchase Selected Products
Abstract:
Diplomová práce "Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů" se zaměřuje na vnímání preference spotřebitelů u zboží nealkoholických kolových. nápojů. Teoretická část se soustředí na vymezení teoretických přístupů ke spotřebnímu chování a k rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabývá testem chuti a vnímání postojů k vybraným kolových nápojům. Na základě daného zjištění …more
Abstract:
This master's thesis "Factors Influencing the Consumer Decision-Making Process during a Purchase Selected Products" is focused on consumer's perception of alcohol-free drinks, especially cola drinks. The theoretical part focuses on the theoretical description of consumer behavior and decision-making process. The practical part deals with the taste-test and the perception of attitudes towards selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vaculčíková, Nela. Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe