Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů – Bc. Nela Vaculčíková
Bc. Nela Vaculčíková
Master's thesis
Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů
Factors Influencing the Consumer Decision-Making Process during a Purchase Selected Products
Abstract:
Diplomová práce "Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů" se zaměřuje na vnímání preference spotřebitelů u zboží nealkoholických kolových. nápojů. Teoretická část se soustředí na vymezení teoretických přístupů ke spotřebnímu chování a k rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabývá testem chuti a vnímání postojů k vybraným kolových nápojům. Na základě daného zjištění …moreAbstract:
This master's thesis "Factors Influencing the Consumer Decision-Making Process during a Purchase Selected Products" is focused on consumer's perception of alcohol-free drinks, especially cola drinks. The theoretical part focuses on the theoretical description of consumer behavior and decision-making process. The practical part deals with the taste-test and the perception of attitudes towards selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VACULČÍKOVÁ, Nela. \textit{Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/7cr3g7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaculčíková, Nela. Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Coca – Cola x Pepsi Cola společné a odlišné rysy komunikační strategie
Kamila Kubešová -
Coca Cola x Pepsi Cola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie
Milan Veselý -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Fundamentální analýza akciových společností Coca Cola a Pepsi
Jaroslav Šnajdar -
Srovnávací analýza organizační architekrury zahraničních a českých nadnárodních organizací (na příkladu společností Coca Cola, Pepsi Cola a Kofola)
Petr Jurka -
Produktová diferenciace - případová studie Cola - Pepsi
Jan Peichl -
Marketingové strategie značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu
Aleš Tvrdý -
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Aarthi Muthulingam