Bc. Alena Hejnová

Diplomová práce

Segmentace autoservisů podle jejich potřeb a požadavků na spolupráci s výrobci a distributory autoolejů

Segmentation of car service stations according to their needs and requirements for cooperation with manufacturers and distributors of car oils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou segmentace B2B trhů, konkrétně pak segmentací autoservisů podle jejich náhledu na potřebnost různé míry spolupráce s výrobci a distributory autoolejů. V teoretické části je na základě rešerše odborné literatury vysvětlena podstata segmentace trhu a její výhody a nevýhody a dále je teoreticky popsán samotný proces segmentace trhu se zaměřením na specifika průmyslových …více
Abstract:
The object of the dissertation thesis is segmentation B2B markets, specificaly segmentation of car service stations according to their need for the level of cooperation with manufacturers and distributors of car oils. Based on specialized publications recherche there is explanation of the essence of market segmentation and its advantages and disadvantages in the theoretical part. There is also a theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hejnová, Alena. Segmentace autoservisů podle jejich potřeb a požadavků na spolupráci s výrobci a distributory autoolejů. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Magisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků