Vzájemná spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga v mateřské škole – Růžena HÁJOVSKÁ
Růžena HÁJOVSKÁ
Bakalářská práce
Vzájemná spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga v mateřské škole
Cooperation between Pedagogue and Assistent of Pedagogue in Preschool
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat vzájemnou spolupráci pedagoga s asistentem pedagoga v mateřské škole. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, má teoreticko-empirický charakter. První kapitola se zabývá inkluzivním vzděláváním v mateřských školách, druhá řeší funkci asistenta pedagoga v mateřských školách, a třetí kapitola se věnuje oblasti spolupráce pedagoga s asistentem pedagoga. Poslední …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the mutual cooperation of a teacher with an assistant teacher in a kindergarten. This thesis is divided into four chapters. It has a theoretical-empirical character. First chapter deals with inclusive education in kindergartens. Second chapter deals with the function of a teaching assistant in kindergartens. Third chapter deals with the cooperation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJOVSKÁ, Růžena. Vzájemná spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ