Vzájemná spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga v mateřské škole – Růžena HÁJOVSKÁ
Růžena HÁJOVSKÁ
Bachelor's thesis
Vzájemná spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga v mateřské škole
Cooperation between Pedagogue and Assistent of Pedagogue in Preschool
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat vzájemnou spolupráci pedagoga s asistentem pedagoga v mateřské škole. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, má teoreticko-empirický charakter. První kapitola se zabývá inkluzivním vzděláváním v mateřských školách, druhá řeší funkci asistenta pedagoga v mateřských školách, a třetí kapitola se věnuje oblasti spolupráce pedagoga s asistentem pedagoga. Poslední …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the mutual cooperation of a teacher with an assistant teacher in a kindergarten. This thesis is divided into four chapters. It has a theoretical-empirical character. First chapter deals with inclusive education in kindergartens. Second chapter deals with the function of a teaching assistant in kindergartens. Third chapter deals with the cooperation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2021
- Supervisor: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÁJOVSKÁ, Růžena. Vzájemná spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ