Adaptace filmového muzea pro česky, španělsky a anglicky mluvící návštěvníky – Kateřina TROJANOVÁ
Kateřina TROJANOVÁ
Bakalářská práce
Adaptace filmového muzea pro česky, španělsky a anglicky mluvící návštěvníky
Adaptation of a film museum for Czech, Spanish and English-speaking visitors
Anotace:
Tato bakalářská práce se nazývá Adaptace filmového muzea pro česky, španělsky a anglicky mluvící návštěvníky. Jejím cílem je na základě analýzy současného stavu, trendů a preferencí filmových fanoušků navrhnout inovovanou podobu marketingového mixu, který bude reflektovat potřeby návštěvníků filmového muzea Film Legends Museum mluvících česky, španělsky a anglicky. Práce je rozdělena do dvou částí …víceAbstract:
This bachelor thesis is called Adaptation of a film museum for Czech, Spanish and English-speaking visitors. Its aim is to propose an innovative form of marketing mix that reflects the needs of Czech, Spanish and English-speaking visitors to the Film Legends Museum based on an analysis of the current state, trends, and preferences of movie fans. The thesis is divided into two parts - theoretical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TROJANOVÁ, Kateřina. \textit{Adaptace filmového muzea pro česky, španělsky a anglicky mluvící návštěvníky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ddj9d/.
Jak správně citovat práci
TROJANOVÁ, Kateřina. Adaptace filmového muzea pro česky, španělsky a anglicky mluvící návštěvníky. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix Vinařství u Rytířů
Alena Khobta -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Jan Půst -
Marketingový mix vybrané kulturní památky
Zuzana ULLMANNOVÁ -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Marketingový mix Multikina CineStar Jihlava, s.r.o.
Tomáš Brzák -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Tereza Splítková
Název
Vložil
Vloženo
Práva