Návrh produktové strategie internetové sázkové kanceláře KAJOTbet – Jiří Ďoubek
Jiří Ďoubek
Diplomová práce
Návrh produktové strategie internetové sázkové kanceláře KAJOTbet
The concept of the product strategy of czech sportsbook KAJOTbet
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu produktové strategie české internetové sázkové kanceláře KAJOTbet. Práce popisuje problematiku konkurence českých sázkových kanceláří a kanceláří poskytujících na území České republiky své služby ze zahraničí. Práce systematickými kroky od teoretické přes praktickou část směřuje k vytyčenému cíli. V jejím rámci jsou aplikovány dva výzkumy. Na jejich základě …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create the concept of the product strategy of czech sportsbook KAJOTbet. The thesis describes problems of the competition between czech sportsbooks and sportsbooks providing their services from abroad. The thesis aims to the goal with systematic steps using theoretical and practical parts. It also deals with two researches. On their basis there are offered the final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61816
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61816
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu
Martin Pápaj -
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Jaroslav Chyba -
Analýza produktové strategie v oblasti cestovního ruchu
Martin Janík -
Produktová strategie podniku
Kristýna Jonášová