Bc. Dana Mussabayeva

Bachelor's thesis

Role mediálního plánování v reklamě

Role of media planning in advertising
Abstract:
Role mediálního plánování v České republice je zřejmá – žádná společnost se v současné době neobejde bez kvalitní a správně umístěné reklamy. Mediální agentury mají veškeré zdroje pro organizaci optimální mediální činnosti a mohou značně pomoct společnosti propagovat se v různých mediatypech.
Abstract:
The role of media planning in the Czech Republic is obvious - no enterprise can succeed without quality and well-placed advertisement. Media agencies have all the resources for optimal organization of media activity and can significantly help companies to advertise in different media types.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní