Návrh marketingové komunikace pizzerie – Jana Zadrabajová
Jana Zadrabajová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace pizzerie
The Design of Marketing Communication for Pizzeria
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zabývala návrhem marketingové komunikace pizzerie (The Design of Marketing Communication for Pizzeria). Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat existující marketingovou komunikaci firmy, zjistit názory respondentů a na základě získaných dat se pokusit navrhnout řešení vedoucí k zefektivnění, zdokonalení a zkvalitnění marketingové komunikace pizzerie. V teoretické části …víceAbstract:
In my final thesis I deal with a proposal of "The Design of Marketing Communication for Pizzeria". The target was to make analysis of existing marketing communication of a company, to find out opinions of respondents; try to suggest the boss some new ideas how to improve quality of their marketing communication based on acquired datas from the respondents. In my theoretical part I describe the service …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/105841
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Gabriela Gleichová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller