Výskyt depresivních obtíží u pedagogů na ZŠ – Lucie Váňová
Lucie Váňová
Bakalářská práce
Výskyt depresivních obtíží u pedagogů na ZŠ
The occurrance of depressive difficulties in elementary school teachers.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou výskytu depresivních obtíží u pedagogů na základních školách. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmu deprese, vymezení druhů, symptomy, etiopatogenezi, možnosti léčby a prevenci deprese. Dále obsahuje kapitolu deprese a stres u pedagogů. Praktická část využívá kvantitativní výzkum. V praktické části je …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the problem of the occurrence of depressive difficulties in elementary school teachers. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the explanation of the term depression, defining the types of depression, symptoms, etiopathogenesis, possibilities of treatment and prevention of depression. It also includes a chapter about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Váňová, Lucie. Výskyt depresivních obtíží u pedagogů na ZŠ. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Způsoby léčby deprese u dospělých
Vít Janů -
Deprese a suicidalita u polytraumatizovaných adolescentních dívek
Petr Štěpánek -
Vliv vybraných látek vyskytujících se v potravinách na léčbu deprese
Josef Klabík -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pojetí kázně na 2. stupni základní školy ve srovnání začínajícího a zkušeného učitele
Lenka Zpěváková -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá