Lucie Váňová
Bachelor's thesis
Výskyt depresivních obtíží u pedagogů na ZŠ
The occurrance of depressive difficulties in elementary school teachers.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou výskytu depresivních obtíží u pedagogů na základních školách. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmu deprese, vymezení druhů, symptomy, etiopatogenezi, možnosti léčby a prevenci deprese. Dále obsahuje kapitolu deprese a stres u pedagogů. Praktická část využívá kvantitativní výzkum. V praktické části je …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the problem of the occurrence of depressive difficulties in elementary school teachers. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the explanation of the term depression, defining the types of depression, symptoms, etiopathogenesis, possibilities of treatment and prevention of depression. It also includes a chapter about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Váňová, Lucie. Výskyt depresivních obtíží u pedagogů na ZŠ. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Humanities / Humanities
Theses on a related topic
-
Způsoby léčby deprese u dospělých
Vít Janů -
Deprese a suicidalita u polytraumatizovaných adolescentních dívek
Petr Štěpánek -
Vliv vybraných látek vyskytujících se v potravinách na léčbu deprese
Josef Klabík -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pojetí kázně na 2. stupni základní školy ve srovnání začínajícího a zkušeného učitele
Lenka Zpěváková -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá