Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability – Martina Šťavíková
Martina Šťavíková
Diplomová práce
Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability
Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy
Abstract:
Cílem práce je nastínit možnosti využití analytického CRM k zvyšování ziskovosti společnosti. Analytický CRM se zabývá analýzou zákaznických dat, které slouží jako podpora pro operativní a strategické rozhodování firmy. Teoretická část práce se zabývá různými způsoby segmentace zákazníků, zákaznickými metrikami a způsoby, jak si udržet dobré zákazníky ve společnosti. Pro ucelený obraz o analytickém …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16662
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
- Vedoucí: Bohumil Král
- Oponent: Stephan Lueger
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16662
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování
Ondřej Holík -
Analýza a návrh implementace CRM řešení pro obchodní podnik
Jan Halama -
Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability
Martina Šťavíková