Analýza nákupního prostředí maloobchodních jednotek s obuví – Miroslava Horáková
Miroslava Horáková
Bakalářská práce
Analýza nákupního prostředí maloobchodních jednotek s obuví
Shopping Environment Analysis of Shoe´s Retail Outlets
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek s obuví, konkrétně ve městech Ostrava, Hradec Králové a Pardubice. Její součástí je analýza vybraných firem, v jejichž maloobchodních prodejnách jsem provedla analýzu. Na základě metody mystery shopping ve firmách Baťa a Deichmann jsem zhodnotila nákupní prostředí. Podstatnou část bakalářské práce tvoří analýza …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with shopping environment analysis of Shoe´s retail outlets, especially in Ostrava, Hradec Králové and Pardubice. A part of the bachelor thesis is an analysis of Shoe´s retail outlets, where I done analysis. There I used method of Mystery shopping in this companies: Baťa and Deichmann, there I analyzed the environment of buying. Substantial part of bachelor thesis creates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85681
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Petra Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nákupního prostředí v maloobchodě na nákupní rozhodování segmentu matky
Adéla Hýsková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Markéta Moteffová -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová