E-Marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu – Bc. Jan SKŘIČKA
Bc. Jan SKŘIČKA
Diplomová práce
E-Marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu
E-marketing of a political party: Internet presentation of the Czech Pirate Party
Anotace:
Hlavním cílem práce je vypracování projektu, který by pomohl politickému subjektu Česká pirátská strana získat nové příznivce a voliče. Teoretická část práce předkládá rešerši politického marketingu, nových marketingových nástrojů souvisejících s rozvojem internetu a v neposlední řadě představuje zkoumaný subjekt. Teoretická část předkládá východiska pro analytickou a projektovou část práce. V praktické …víceAbstract:
The main objective of this diploma thesis is creation of a project that would support the Czech pirate party ? a relatively new political organization in the Czech Republic. The goal of the project is to find fans and supporters to the party. The desk study analyses technical literature in the field of political marketing, it describes new marketing tools originating from the recent developments in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18602
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKŘIČKA, Jan. \textit{E-Marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ehi8s/.
Jak správně citovat práci
SKŘIČKA, Jan. E-Marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y
Radek Janků -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
PROPOJOVÁNÍ INTERNETOVÝCH A TIŠTĚNÝCH ŽURNALISTICKÝCH TITULŮ NA PŘÍKLADU IDNES.CZ A MF DNES
Jakub Ghanem -
Komparace činnosti editorů v brněnské regionální mutaci deníku Mladá fronta DNES a na internetovém zpravodajském serveru Brno.idnes.cz
Lucie Hušková -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková