Návrh online komunikace vybrané značky – Bc. Michaela Kadlecová
Bc. Michaela Kadlecová
Diplomová práce
Návrh online komunikace vybrané značky
Design of Online Communication of Selected Brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu online komunikace značky ABC. První část obsahuje teoretická východiska pro toto téma. Blíže se věnuje pojmům, jako jsou: marketingové komunikace, brandbuilding, online komunikace, nástroje online komunikace, charakteristika B2B trhu a metodika. Praktická část zahrnuje výzkumy, které k tématu byly uskutečněny, odpovídá na výzkumné otázky. V poslední, projektové části …víceAbstract:
This diploma thesis is about online communication of ABC brand. The first part is theoretical part for this theme. It specificated to concept as marketing communication, brandbuilding, online communication, tools of online communication, charakteristic of B2B market and about methodic of research. Practical part include research, which was created, asks to the research questions. Whole part will take …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kadlecová, Michaela. Návrh online komunikace vybrané značky. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková -
Svoboda pohybu a bezpečnost v péči o klienty s demencí v domovech pro seniory a domovech se zvláštním režimem: výzvy a řešení
Gabriela Pitourová Smutná -
Postoj studentů sociální práce, sociálních pracovníků a vzdělavatelů v sociální práci ke strategiím zvládání osobních problémů a k roli supervize v tomto zvládání v České republice a Chorvatsku
Martina Spoustová -
Formy a časoprostorové vzorce mobility osob mezi Prahou a Brnem
Vojtěch Henzl -
Vzorce chování a dovednosti pro zvládání nečekaných situací v českých malých a středních podnicích
Dominik Joza -
Marketingová komunikace ve fitness průmyslu
Kryštof Wetter -
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka