Pozice luxusních módních značek na českém trhu – Bc. Denisa Krejčíková
Bc. Denisa Krejčíková
Master's thesis
Pozice luxusních módních značek na českém trhu
Position of luxury fashion brands on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou tržního postavení českých luxusních módních značek v porovnání se zahraničními luxusními značkami na českém trhu. Analýza je prováděna na vzorku vybraných značek Louis Vuitton, Dior, Klára Nademlýnská a Beata Rajská. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá problematikou konkurence, konkurenčních strategií a …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the market position of Czech luxury fashion brands in comparison to foreign luxury fashion brands. The analysis is performed on a sample of four selected brands Louis Vuitton, Dior, Klára Nademlýnská and Beata Rajská. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the problems of competition, competitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2016
Accessible from:: 9. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krejčíková, Denisa. Pozice luxusních módních značek na českém trhu. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh
Eliška Silná -
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Jakub Bůšek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights