Pozice luxusních módních značek na českém trhu – Bc. Denisa Krejčíková
Bc. Denisa Krejčíková
Diplomová práce
Pozice luxusních módních značek na českém trhu
Position of luxury fashion brands on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou tržního postavení českých luxusních módních značek v porovnání se zahraničními luxusními značkami na českém trhu. Analýza je prováděna na vzorku vybraných značek Louis Vuitton, Dior, Klára Nademlýnská a Beata Rajská. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá problematikou konkurence, konkurenčních strategií a …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the market position of Czech luxury fashion brands in comparison to foreign luxury fashion brands. The analysis is performed on a sample of four selected brands Louis Vuitton, Dior, Klára Nademlýnská and Beata Rajská. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the problems of competition, competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Zveřejnit od: 9. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčíková, Denisa. Pozice luxusních módních značek na českém trhu. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Konkurenční strategie vybraného podniku
Andrea Plodková -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Jakub Bůšek -
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková