Alina Sosnytska

Bakalářská práce

Vliv trendu udržitelnosti na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování

The influence of the sustainability trend on marketing communication and consumer behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá udržitelným rozvojem, který se skládá ze současné podpory sociálního, environmentálního a ekonomického pilíře. Cílem práce je zhodnotit, jak koncept udržitelnosti proniká do marketingových strategií a mění chování spotřebitele a na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jaké povědomí má český spotřebitel o udržitelném rozvoji a jeho cílech a jaké faktory motivují …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with sustainable development, which can be achieved by simultaneous support of social, environmental and economic pillars. The aim of the thesis is to evaluate how the concept of sustainability penetrates marketing strategies and changes consumer behavior and based on a questionnaire survey find out if Czech consumers are aware of sustainable development and its goals and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Veronika Mokrejšová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85067