Vliv trendu udržitelnosti na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování – Alina Sosnytska
Alina Sosnytska
Bachelor's thesis
Vliv trendu udržitelnosti na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování
The influence of the sustainability trend on marketing communication and consumer behavior
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá udržitelným rozvojem, který se skládá ze současné podpory sociálního, environmentálního a ekonomického pilíře. Cílem práce je zhodnotit, jak koncept udržitelnosti proniká do marketingových strategií a mění chování spotřebitele a na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jaké povědomí má český spotřebitel o udržitelném rozvoji a jeho cílech a jaké faktory motivují …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with sustainable development, which can be achieved by simultaneous support of social, environmental and economic pillars. The aim of the thesis is to evaluate how the concept of sustainability penetrates marketing strategies and changes consumer behavior and based on a questionnaire survey find out if Czech consumers are aware of sustainable development and its goals and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85067
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2022
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Veronika Mokrejšová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85067
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Magdaléna Kramešová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek
Lucie Abrahámová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující poptávku po železniční a autobusové přepravě na rameni Brno - Praha (spotřebitelské šetření)
Vít Blažek -
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru
Michal Jirásek -
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference u vybraného produktu
Simona Benešová