Role-play and other game-like activities – Bc. Hana PŘECECHTĚLOVÁ
Bc. Hana PŘECECHTĚLOVÁ
Master's thesis
Role-play and other game-like activities
Role-play and/or other game-like activities
Abstract:
In this diploma project, the topic of games is dealt with, role-plays in particular, an activity of a communicative character. Their benefits, drawbacks, and possible usage in ELT classes of 8th grade in face-to-face lessons as well as the Online environment are detailed.Abstract:
V této diplomové práci se zabývám hrami obecně, především pak hraním rolí, aktivitou komunikačního charakteru. Nastiňuji jejich klady, zápory a možné využití ve výuce anglického jazyka v rámci 8. ročníku ZŠ, jak v prezenčním, tak i v On-line prostředí. Práce je dále doplněna dotaznikem, který podává bližší informace o již zmíněných tématech.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘECECHTĚLOVÁ, Hana. Role-play and other game-like activities. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / UČJ-UAJ
Práce na příbuzné téma
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
The System of Education in Kenya and Its Comparison to the Education System in England
Laura PŘEČKOVÁ -
Analýza zvukové stránky ruského jazyka v komparativním aspektu s češtinou (na příkladu výslovnosti obtížných ruských hlásek „ž“, „š“, „c“, „č“, „šč“ u studentů ruského jazyka na PdF)
Regína Zahradníková -
Zvládání stresových situací u žáků 8. ročníků základních škol. Zvládání stresových situací u žáků 8. ročníků základních škol.
Zuzana LIBIAKOVÁ -
Inovativní metody a možnosti výuky chemického názvosloví v 8. ročníku ZŠ
Kateřina Hoffmannová -
Pravopis českého jazyka a jeho procvičování v 8. ročníku ZŠ
Nikola Maňasová -
Databanka pracovních listů k vybraným tématům z učiva chemie pro 8. ročník na ZŠ
Klára Šumberová -
Efekty ve výuce zlomků zjišťované u žáků 8. a 9. ročníku ZŠ
Nicole Melicharová
Názov
Vložil
Vložené
Práva