Shopping for clothes from second-hand – Luisa Lasáková
Luisa Lasáková
Bachelor's thesis
Shopping for clothes from second-hand
Nakupování oblečení z druhé ruky
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá nakupováním z druhé ruky na území Jižní Moravy. Důvod, proč toto téma bylo zvoleno, je ten, že společensky odpovědný přístup je stále častěji praktikován po celém světě, včetně zájmu o takzvanou “pomalou módu” a minimalizaci odpadu. Cílem této bakalářské práce je charakterizovat typické zákazníky slow fashion trhu, zejména zákazníky, kteří jsou otevřeni nákupům v obchodech …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on shopping in thrift stores in the South Moravian region. The reason why this topic was chosen is that socially responsible approach is becoming more commonly practiced around the world, including interest in so-called "slow fashion" and minimizing waste. The aim of this thesis is to characterize typical customers in the slow fashion market, especially customers open to …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
Kateřina Oppeltová -
Udržitelnost a slow fashion v českém módním časopise Elle
Pavlína HAMOUZOVÁ -
Slow fashion v Indonésii
Lucie RYCHLÁ -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová