Michal Halačka
Bachelor's thesis
Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights
Communication of Flaming Nights Festival
Abstract:
Obsahem této práce je zpracování komunikačních aktivit neziskového mezinárodního uměleckého festivalu Flaming Nights. Teoretická část podrobně vymezuje definice jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zároveň je v práci vysvětlen pojem marketingový mix. Největší zastoupení má vysvětlení teoretických pojmů event marketingu. Praktická část je zaměřena na reálné komunikační prostředky festivalu Flaming …moreAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication strategy of the international art festival Flaming Nights. The theoretical part includes detailed definitionsofparticularcommunication mix marketing tools, and alsotheconceptof marketing mix isexplained. The major part ofthissectionisaimedat event marketing theory. The practical part isfocused on thecommunicationsstrategyofthe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Halačka, Michal. Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková