Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani – Bc. Lucie Kutzendörferová
Bc. Lucie Kutzendörferová
Diplomová práce
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Viral marketing and its application in communication campaigns
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá neustále se rozvíjejícím, moderním druhem internetového marketingu- tzv. virálním marketingem. Zabývá se jeho původem, jaké jsou jeho možnosti, výhody, nevýhody a jiné. Další blok teoretické části je věnován sociálním sítím, které jsou v dnešní době velmi aktuální. Pojednává, co mají společného s marketingem a také je zde rozebrána nejrozšířenější sociální síť- Facebook …víceAbstract:
This diploma thesis deals with continual development of a kind of internet marketing – so called viral marketing. It looks into its origin, its possibilities, advantages, disadvantages etc. One part of the theoretical thesis is devoted to social networks, which are very current these days. It explains what these social networks have in common with marketing and it even mentions the most popular one …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qrivt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook
Marika Secká -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin