Environmentální gramotnost žáků základních škol, studentů středních a vysokých škol – Bc. Markéta Kopečná
Bc. Markéta Kopečná
Diplomová práce
Environmentální gramotnost žáků základních škol, studentů středních a vysokých škol
The environmental literacy at lower secondary school pupils, high school and college students
Anotace:
Diplomová práce „Environmentální gramotnost žáků základních škol, studentů středních a vysokých škol“ si klade za cíl zjistit rozdíly v úrovni environmentální gramotnosti z hlediska pohlaví, věku, bydliště, atd. Jako základ byl použit dotazník Children’s Responsible Environmental Behavior Scale (CREBS) přeložený z anglického originálu do češtiny. Administrován byl 275 studentům základních, středních …víceAbstract:
The aim of thesis „The environmental literacy at lower secondary school pupils, high school and college students“ is to determine the differences in the level of environmental literacy in terms of gender, age, residence, etc. The questionnaire Children’s Responsible Environmental Behavior Scale (CREBS) was used as a template and was translated from English into Czech. The questionnaire was administered …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wgmif/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
- Oponent: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Understanding motivation of Czech high school and university students to learn the English and French languages
Marie CSEVÁROVÁ -
The Representation of Cultures within Czech and Chinese High-school Textbooks
Ondřej Šťastný -
Czech high school students' foreign language anxiety and its impact on their English oral examination performance
Jan Plachý -
Žáci druhého stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí školy
Jitka Kociánová -
Numerické hodnocení pohledem žáků druhého stupně základní školy
Simona Prachařová -
Sebepoškozování u žáků druhého stupně základních škol
Barbora Čechová -
Vliv Covidové doby na fyzickou kondici žáků druhého stupně základní školy.
Tomáš Kociňák -
Informovanost žáků druhého stupně o vybraných tématech reprodukčního zdraví
Michaela Hlaváčková