Jessica Nováčková

Bakalářská práce

Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí

New trends of marketing communication in the on-line environment
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice trendů na sociálních sítích a zaujetí Generace Z značkou pomocí správných kanálů, formátů a obsahu komunikace na sociálních sítích. Práce nejprve vysvětluje trend obecně, jeho definici, vznik a prognózování. Dále se věnuje sociálním sítím a značce na sociálních sítích a následně rozebírá trendy na sociálních sítích, jejich význam, konkrétní příklady a jejich …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on social media trends and engaging Generation Z by the brand through the right channels, formats and content of social media communication. First the thesis explains the trend in general, its definition, emergence and forecasting. It then discusses social media and branding on social media and then it describes social media trends, their importance, specific examples and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON