Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí – Jessica Nováčková
Jessica Nováčková
Bachelor's thesis
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
New trends of marketing communication in the on-line environment
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice trendů na sociálních sítích a zaujetí Generace Z značkou pomocí správných kanálů, formátů a obsahu komunikace na sociálních sítích. Práce nejprve vysvětluje trend obecně, jeho definici, vznik a prognózování. Dále se věnuje sociálním sítím a značce na sociálních sítích a následně rozebírá trendy na sociálních sítích, jejich význam, konkrétní příklady a jejich …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on social media trends and engaging Generation Z by the brand through the right channels, formats and content of social media communication. First the thesis explains the trend in general, its definition, emergence and forecasting. It then discusses social media and branding on social media and then it describes social media trends, their importance, specific examples and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Daniela Vrtišková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Generation Z buying behavior in fashion industry
Yelyzaveta Vasylieva -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová