Vliv reklamy na stravování žáků 6. a 7. tříd základních škol ve východočeském regionu – Kamila Brennerová
Kamila Brennerová
Master's thesis
Vliv reklamy na stravování žáků 6. a 7. tříd základních škol ve východočeském regionu
The influence of advertisement on food of sixth and seventh grade pupils in east-bohemian region
Abstract:
Práce je opěrným bodem pro všechny, kterým není lhostejný mnohdy nesprávný způsob stravování dětí pubescentního věku s odkazem na komerční propagaci (reklamu), která je jedním z jeho možných důsledků. Důležité teoretické poznatky týkající se zákonitostí lidského organismu v období puberty, zásady správné výživy, dopadů jejich narušení a strategie reklamy, ale i mnoho praktických poznatků zde naleznou …moreAbstract:
This work is a supportive point for everyone, who is not indifferent to often inappropriate boarding of children in pubescent age with reference to the commercial advertisement, which is one of its probable results. Important theoretical pieces of knowledge related to the regularity of the human organism in the pubescent phase; principles of suitable food; impact of its disrupting and the strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: Ludmila Zbořilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRENNEROVÁ, Kamila. \textit{Vliv reklamy na stravování žáků 6. a 7. tříd základních škol ve východočeském regionu}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Pedagogická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/7fu6ae/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a rodinné výchovy pro 2. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Bezpečnostní strategie a její realizace – systémové a manažerské aspekty
Kateřina Malovická -
Bezpečnostní strategie a její realizace – systémové a manažerské aspekty
Karel Matušinec -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky
Dominika Vodičková -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie podniku společnosti Mattoni 1873 a.s.
Hana Krejcarová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights