Morphologische Varianz in der Substantivdeklination. Ein Didaktisierungsvorschlag. – Bc. Magdalena Volavková
Bc. Magdalena Volavková
Diplomová práce
Morphologische Varianz in der Substantivdeklination. Ein Didaktisierungsvorschlag.
Morphological variations in substantive inflection. A didactisation project.
Abstract:
This diploma thesis deals with selected exceptions of substantive inflection in contemporary German language, particularly inflection of weak and mixed substantives. The aim of this thesis is a theoretical analysis of the issue of variants in the declension of nouns and its practical application in the didactic plan. The exercises are intended for students of high schools and of university students …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá vybranými výjimkami německé substantivní flexe na příkladu slabých a smíšených substantiv. Cílem práce je teoretický rozbor problematiky variant při skloňování substantiv a jeho praktická aplikace v návrhu didaktizace. Cvičení jsou určena studentům gymnázií a středních škol, případně studentům prvních ročníků univerzit s úrovní B2 – C1.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/opl3h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2022
- Vedoucí: prof. PhDr. Iva Zündorf, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Markéta Hotařová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Genuszuweisung bei Fremdwörtern auf -e: Deutsch-Tschechisch kontrastiv
Petra Spurná -
Variabilität im Genussystem des gegenwärtigen Deutsch und deren Vermittlung im DaF
Šárka DIBĎÁKOVÁ -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková