Fundraisingový plán pro vybranou neziskovou organizaci – Tereza ŠRÁMKOVÁ
Tereza ŠRÁMKOVÁ
Bachelor's thesis
Fundraisingový plán pro vybranou neziskovou organizaci
Fund-raising plan for chosen non-profit institution
Abstract:
Bakalářská práce obsahuje kapitolu věnovanou neziskovým organizacích, jejich typologii a právním formám. Z právních forem jsou zmíněny spolky, ústav, nadace a nadační fond, registrované církve a náboženské společnosti a sociální družstvo. Dále je zmíněn marketing neziskových organizací. Druhá kapitola se zabývá fundraisingem, úlohou dárců a fundraisera. Závěr teoretické části uvádí zásady fundraisingu …moreAbstract:
The bachelor thesis contains a chapter regarding non-profit organizations, their typology and legal forms. There are associations, institute, foundation and endowment fund, registered churches and religious societies and social cooperative mentioned in terms of those legal forms. The marketing of non-profit organizations is also mentioned. The second chapter deals with fundraising, the role of a donor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠRÁMKOVÁ, Tereza. Fundraisingový plán pro vybranou neziskovou organizaci. Cheb, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketing na sociálních sítích pro neziskové organizace
Eliška Janoušková -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Ekonomika a zdroje financování organizace Dům dětí a mládeže Mělník, příspěvková organizace
Kryštof Jiráček -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Strategická analýza organizace neziskové organizace Bezobalu, z.ú.
Ludmila Bobková