Zhodnocení obchodní strategie strojírenského podniku – Natálie Vodičková
Natálie Vodičková
Master's thesis
Zhodnocení obchodní strategie strojírenského podniku
Evaluation of the Business Strategy of an Engeneering Company
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo zhodnocení obchodní strategie strojírenského podniku. Jako podklad pro zpracování návrhu a doporučení ke stanovení obchodní strategie byly použity: finanční analýza podniku, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza marketingových prvků, dotazníkové šetření, SWOT analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Na základě výsledků vyplývajících z provedených …moreAbstract:
The main goal of this master´s thesis was to evaluate the business strategy of an engineering company. Following analyzes were used as a basis for the proposal and recommendation processing to determine the business strategy : financial analysis of the company, Porter's five competitive forces framework, analysis of marketing elements, questionnaire survey, SWOT analysis of the external and internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/141937
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2020
- Supervisor: Jindra Peterková
- Reader: Gabriela Thomasová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová