Zhodnocení obchodní strategie strojírenského podniku – Natálie Vodičková
Natálie Vodičková
Master's thesis
Zhodnocení obchodní strategie strojírenského podniku
Evaluation of the Business Strategy of an Engeneering Company
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo zhodnocení obchodní strategie strojírenského podniku. Jako podklad pro zpracování návrhu a doporučení ke stanovení obchodní strategie byly použity: finanční analýza podniku, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza marketingových prvků, dotazníkové šetření, SWOT analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Na základě výsledků vyplývajících z provedených …viacAbstract:
The main goal of this master´s thesis was to evaluate the business strategy of an engineering company. Following analyzes were used as a basis for the proposal and recommendation processing to determine the business strategy : financial analysis of the company, Porter's five competitive forces framework, analysis of marketing elements, questionnaire survey, SWOT analysis of the external and internal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141937
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedúci: Jindra Peterková
- Oponent: Gabriela Thomasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová