Využití zooterapie ve speciální pedagogice – Klára Pešková
Klára Pešková
Bakalářská práce
Využití zooterapie ve speciální pedagogice
The Use of Zootherapy in Special Education
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat využití zooterapie, jedné ze specifických forem terapií, ve speciální pedagogice. Je rozdělena do dvou částí - teoretické a empirické. Teoretická část charakterizuje speciální pedagogiku a vymezuje zooterapii, u níž se zabývá především jejím vlivem na děti se znevýhodněním. Jsou zde popsány nejznámější druhy zooterapie - felinoterapie, canisterapie a hipoterapie …víceAbstract:
Objective of this bachelor thesis is to describe the use of zootherapy, one of the specific forms of therapies in special education. It's divided into two parts - theoretical and empirical. Theoretical part describes special education and defines zootherapy and it´s effects on children with disabilities in particular. Most famous types of zootherapy are described in this part including felinotherapy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Helena Kalábová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pešková, Klára. Využití zooterapie ve speciální pedagogice. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Aktivizační metody hiporehabilitace pro děti se sociálním znevýhodněním
Eva Plchová -
Podpora oslabených řečových dovedností u dítěte se zdravotním znevýhodněním v předškolním věku
Monika Hessová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Integrovaná péče o děti se zdravotním znevýhodněním se zaměřením na alergiky v podmínkách běžné mateřské školy
Karla Juříková -
Speciální pedagogika v meziválečném období. K obrazu speciální pedagogiky v časopise Úchylná mládež v období 1925-1938
Michaela Valová -
Salesiánská pedagogika jako protektivní faktor poruch chování
Zdislava Sychrová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva