Viktorie Genzerová

Bachelor's thesis

Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?

Is TV Advertising as a Tool to Promote a Service or Product Still Effective?
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá účinností televizní reklamy na podporu prodeje produktu či služby v digitální éře. V teoretické části práce je zprvu pojednáváno o charakteristice reklamy, jejím vývoji a vlivu na spotřebitele. Další kapitoly se věnují televizní reklamě jako takové, jaké jsou její vlastnosti, jaký má vliv na spotřebitele, zda se stále jedná o efektivní nástroj propagace a v neposlední řadě …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the effectiveness of television advertising to support the sale of products or services in the digital era. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of advertising, development and impact on consumers. The next chapters are devoted to television advertising, what are its features, what is its impact on consumers, whether it is still an effective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication