Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná? – Viktorie Genzerová
Viktorie Genzerová
Bachelor's thesis
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Is TV Advertising as a Tool to Promote a Service or Product Still Effective?
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá účinností televizní reklamy na podporu prodeje produktu či služby v digitální éře. V teoretické části práce je zprvu pojednáváno o charakteristice reklamy, jejím vývoji a vlivu na spotřebitele. Další kapitoly se věnují televizní reklamě jako takové, jaké jsou její vlastnosti, jaký má vliv na spotřebitele, zda se stále jedná o efektivní nástroj propagace a v neposlední řadě …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the effectiveness of television advertising to support the sale of products or services in the digital era. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of advertising, development and impact on consumers. The next chapters are devoted to television advertising, what are its features, what is its impact on consumers, whether it is still an effective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GENZEROVÁ, Viktorie. \textit{Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/7gai4q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Reklama a její vliv na děti
Aneta KRNÁČOVÁ -
Deti a reklama
Kristína Hettešová -
Vliv televizní reklamy na rozhodování a způsob života dětí mladšího školního věku.
Petra KUŽELOVÁ -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Varvara Lazareva -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova