Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná? – Viktorie Genzerová
Viktorie Genzerová
Bachelor's thesis
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Is TV Advertising as a Tool to Promote a Service or Product Still Effective?
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá účinností televizní reklamy na podporu prodeje produktu či služby v digitální éře. V teoretické části práce je zprvu pojednáváno o charakteristice reklamy, jejím vývoji a vlivu na spotřebitele. Další kapitoly se věnují televizní reklamě jako takové, jaké jsou její vlastnosti, jaký má vliv na spotřebitele, zda se stále jedná o efektivní nástroj propagace a v neposlední řadě …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with the effectiveness of television advertising to support the sale of products or services in the digital era. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of advertising, development and impact on consumers. The next chapters are devoted to television advertising, what are its features, what is its impact on consumers, whether it is still an effective …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a její vliv na děti
Aneta KRNÁČOVÁ -
Deti a reklama
Kristína Hettešová -
Vliv televizní reklamy na rozhodování a způsob života dětí mladšího školního věku.
Petra KUŽELOVÁ -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Varvara Lazareva -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova