Viktorie Genzerová

Bakalářská práce

Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?

Is TV Advertising as a Tool to Promote a Service or Product Still Effective?
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá účinností televizní reklamy na podporu prodeje produktu či služby v digitální éře. V teoretické části práce je zprvu pojednáváno o charakteristice reklamy, jejím vývoji a vlivu na spotřebitele. Další kapitoly se věnují televizní reklamě jako takové, jaké jsou její vlastnosti, jaký má vliv na spotřebitele, zda se stále jedná o efektivní nástroj propagace a v neposlední řadě …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the effectiveness of television advertising to support the sale of products or services in the digital era. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of advertising, development and impact on consumers. The next chapters are devoted to television advertising, what are its features, what is its impact on consumers, whether it is still an effective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace