Adam Liolias
Master's thesis
Marketingový plán pro Hygge espresso bar
Marketing plan for Hygge espresso bar
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o tématu marketingového plánu ve vztahu ke vznikajícímu podniku v oblasti kavárenství – Hygge espresso baru. První část práce mapuje teoretické zázemí marketingu, online marketingu, marketingového plánu, segmentace trhu a marketingového výzkumu, který je nezbytný pro tvorbu marketingového plánu. Zjištěné informace jsou využity jako základy pro metodologickou a praktickou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with a marketing plan of an arising café „Hygge Espresso Bar”. The first part of the thesis describes the theoretical marketing, online marketing, marketing plan, segmentation of the market and a marketing survey which is crucial for a preparation of a suitable marketing plan. The ascertained information is used as a base of the methodological part and practical part. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 1. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82123
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2021
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Miroslav Špaček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Implementace nových prvků marketingu pro udržitelný rozvoj kavárny
Karolína Špačková -
Návrh Instagram marketingu pro společnost XY
Livie Francová -
The Application of Marketing Mix for Two Differently Focused Cafes and its Comparison
Lucie Gajdošová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketingový plán startup projektu v online podnikání
Eliška Griffiths -
Marketingový plán pro online služby zdravotní pojišťovny
David Janák -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová