Adam Liolias

Master's thesis

Marketingový plán pro Hygge espresso bar

Marketing plan for Hygge espresso bar
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o tématu marketingového plánu ve vztahu ke vznikajícímu podniku v oblasti kavárenství – Hygge espresso baru. První část práce mapuje teoretické zázemí marketingu, online marketingu, marketingového plánu, segmentace trhu a marketingového výzkumu, který je nezbytný pro tvorbu marketingového plánu. Zjištěné informace jsou využity jako základy pro metodologickou a praktickou …more
Abstract:
This diploma thesis deals with a marketing plan of an arising café „Hygge Espresso Bar”. The first part of the thesis describes the theoretical marketing, online marketing, marketing plan, segmentation of the market and a marketing survey which is crucial for a preparation of a suitable marketing plan. The ascertained information is used as a base of the methodological part and practical part. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2021
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Miroslav Špaček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82123