Marketingový plán pro Hygge espresso bar – Adam Liolias
Adam Liolias
Diplomová práce
Marketingový plán pro Hygge espresso bar
Marketing plan for Hygge espresso bar
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o tématu marketingového plánu ve vztahu ke vznikajícímu podniku v oblasti kavárenství – Hygge espresso baru. První část práce mapuje teoretické zázemí marketingu, online marketingu, marketingového plánu, segmentace trhu a marketingového výzkumu, který je nezbytný pro tvorbu marketingového plánu. Zjištěné informace jsou využity jako základy pro metodologickou a praktickou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a marketing plan of an arising café „Hygge Espresso Bar”. The first part of the thesis describes the theoretical marketing, online marketing, marketing plan, segmentation of the market and a marketing survey which is crucial for a preparation of a suitable marketing plan. The ascertained information is used as a base of the methodological part and practical part. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82123
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Miroslav Špaček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace nových prvků marketingu pro udržitelný rozvoj kavárny
Karolína Špačková -
Návrh Instagram marketingu pro společnost XY
Livie Francová -
The Application of Marketing Mix for Two Differently Focused Cafes and its Comparison
Lucie Gajdošová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketingový plán startup projektu v online podnikání
Eliška Griffiths -
Marketingový plán pro online služby zdravotní pojišťovny
David Janák -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová