Adam Liolias

Diplomová práce

Marketingový plán pro Hygge espresso bar

Marketing plan for Hygge espresso bar
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o tématu marketingového plánu ve vztahu ke vznikajícímu podniku v oblasti kavárenství – Hygge espresso baru. První část práce mapuje teoretické zázemí marketingu, online marketingu, marketingového plánu, segmentace trhu a marketingového výzkumu, který je nezbytný pro tvorbu marketingového plánu. Zjištěné informace jsou využity jako základy pro metodologickou a praktickou …více
Abstract:
This diploma thesis deals with a marketing plan of an arising café „Hygge Espresso Bar”. The first part of the thesis describes the theoretical marketing, online marketing, marketing plan, segmentation of the market and a marketing survey which is crucial for a preparation of a suitable marketing plan. The ascertained information is used as a base of the methodological part and practical part. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Miroslav Špaček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82123