První bydlení: Dostupnost bydlení perspektivou mladých rodin na Ostravsku – Martin FETTER
Martin FETTER
Master's thesis
První bydlení: Dostupnost bydlení perspektivou mladých rodin na Ostravsku
First Housing: Availabily of Housing From the Perspective of Young Families in the Ostrava Region
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na strategie, které mladé rodiny na Ostravsku využívají k vyrovnání se s klesající dostupností bydlení při zajišťování a udržování svého prvního bydlení. Práce systematicky prozkoumává kontextové faktory ovlivňující bydlení mladých rodin, včetně struktury bytového trhu, privatizace bytového fondu a vývoje cen bydlení v České republice a na Ostravsku. Dále se věnuje teoretickým …moreAbstract:
This thesis focuses on the strategies that young families in the Ostrava region use to cope with the decreasing availability of housing while securing and maintaining their first home. The work systematically examines the contextual factors affecting the housing of young families, including the structure of the housing market, the privatization of the housing fund, and the development of housing prices …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mgr. Martin Lux, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FETTER, Martin. První bydlení: Dostupnost bydlení perspektivou mladých rodin na Ostravsku. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Sociology / Sociology / Cultural Anthropology
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights