První bydlení: Dostupnost bydlení perspektivou mladých rodin na Ostravsku – Martin FETTER
Martin FETTER
Master's thesis
První bydlení: Dostupnost bydlení perspektivou mladých rodin na Ostravsku
First Housing: Availabily of Housing From the Perspective of Young Families in the Ostrava Region
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na strategie, které mladé rodiny na Ostravsku využívají k vyrovnání se s klesající dostupností bydlení při zajišťování a udržování svého prvního bydlení. Práce systematicky prozkoumává kontextové faktory ovlivňující bydlení mladých rodin, včetně struktury bytového trhu, privatizace bytového fondu a vývoje cen bydlení v České republice a na Ostravsku. Dále se věnuje teoretickým …viacAbstract:
This thesis focuses on the strategies that young families in the Ostrava region use to cope with the decreasing availability of housing while securing and maintaining their first home. The work systematically examines the contextual factors affecting the housing of young families, including the structure of the housing market, the privatization of the housing fund, and the development of housing prices …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Mgr. Martin Lux, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FETTER, Martin. První bydlení: Dostupnost bydlení perspektivou mladých rodin na Ostravsku. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Sociology / Sociology / Cultural Anthropology
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya
Názov
Vložil
Vložené
Práva