Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání – Patrik Grúner
Patrik Grúner
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Anotace:
Absolventská práce je zaměřena na podporu dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání. Cílem práce je ukázat jaké jsou možnosti podpory dětí se specifickými poruchami učení a chování na příkladu ZŠ Lyčkovo náměstí. Absolventská práce je rozdělena do čtyř kapitol. V prvních dvou kapitolách je problematika práce popsána na základě legislativních a jiných dokumentů či literatury …víceAbstract:
The thesis is focused on the support of children with specific learning and behavioural disabilities in inclusive education. The aim of this thesis is to show what are the possibilities of supporting children with specific learning and behavioural disabilities on the example of Lyčkovo náměstí primary school. The graduate thesis is divided into four chapters. In the first two chapters, the issue of …víceKlíčová slova
Dítě se specifickými poruchami učení inkluze inkluzivní vzdělávání možnosti podpory pedagog podpůrná opatření reedukace specifické poruchy učení a chování škola žák se speciálními vzdělávacími potřebami. Child with specific learning disabilities inclusion inclusive education support options pedagogue support measures re-education specific learning and behavioural disabilities pupil with special educational needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/fn3cu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Marie Ortová
- Oponent: Ing. Ivana Adámková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRÚNER, Patrik. \textit{Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání}. Online. Absolventská práce. Praha: JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/7gt8u3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ