Impresionismus v hudbě a výtvarném umění – Karin Urbanová
Karin Urbanová
Bakalářská práce
Impresionismus v hudbě a výtvarném umění
Impressionism in the Music and in the fine Art
Anotace:
Tato práce dává nahlédnout do impresionistického smýšlení hudebního skladatele, malíře a sochařky. Předkládá porovnání různých uměleckých projevů pod záštitou jediného cíle - zachycení dojmů. Nastiňuje různé způsoby, jež k dosažení cíle vedou.Abstract:
This work provedes insight into the mindset of impressonists composer, painter and sculptor. It presents comparison of different artistic expressions under the auspices of a single goal - capturing the impression. The work outlines the various ways how to archieve these goals.Klíčová slova
impresionismusKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
výtvarné uměníKlíčová slova
hudební kompoziceKlíčová slova
analýzyKlíčová slova
hudební analýzyKlíčová slova
hudební tvorba
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/8114
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Tomáš KOUTNÍK
- Oponent: Charles OLIVIERI-MUNROE
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Dirigování
Práce na příbuzné téma
-
Organizace spektrální a rytmické složky hudební kompozice za pomocí prostředí PWGL
Darina Žurková -
Software jako strategie hudební kompozice
Miroslav Vrba -
Lidský dech jako základní východisko hudební kompozice
Jakub Rataj -
Hudební kompozice tvořena ruchovou skladbou v seriálu HBO Černobyl
Tomáš Kocourek -
Virtuální prostor jako součást interaktivní hudební kompozice
Jan Rösner -
Hudební kompozice s využitím metod umělé inteligence
Katia Vendrame -
Hudební analýza kompozice Celebration Jazz Mass Karla Růžičky
Jaroslav Bárta -
Sonifikace v hudební kompozici a sound-artu
Jiří Suchánek