Tereza Suhajová
Bachelor's thesis
Marketing v pojišťovnictví
Marketing in insurance
Abstract:
Předložená práce je sloučením významných oblastí pro finanční trh, jimiž je marketing a pojišťovnictví. Čtenář bude seznámem se základními principy a funkcemi pojišťovnictví, přičemž bude později přikročeno ke stručnému popisu marketingu a jeho následné implementace do zmíněného oboru. Následovat bude popis marketingového mixu a charakteristika politiky produktové, cenové, distribuční, komunikační …moreAbstract:
The presented bachelor thesis is a unification of areas of financial market which are marketing and insurance industry. The reader will be familiarized with basic principles and functions of insurance, and later on with brief characterization of marketing area and its implementation into mentioned insurance field is described. The next chapter is describing marketing mix and characteristics of product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Karina Tatek Benetti, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Suhajová, Tereza. Marketing v pojišťovnictví. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Financial and insurance services
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights